Od pátku do neděle probíhal jubilejní 40. ročník vodáckého závodu Budějovice - Praha v oblíbeném třídenním formátu. První etapa měřila 68 km z Českého Vrbného na Husárnu (VD Orlík) a druhá rovněž 68 km z Husárny na Ždáň (VD Slapy). Třetí den se jelo 31 km zpod Slap do Prahy spolu s krátkým závodem na tuto vzdálenost.
V malebném prostředí dvorany Hranického zámku proběhly 17. 12. 2022 Hranické zimní sprinty, první závody pro mládež i dospělé na pádlovacích trenažerech, které měly status Mezinárodního mistrovství České republiky. Závodilo se na distancích 500m a v supersprintu na 100m. FOTO A VIDEO ZDE
O víkendu proběhl 39. ročník vodáckého závodu Budějovice - Praha v zavedeném třídenním formátu. První etapa měřila 68 km z Českého Vrbného na Husárnu (Orlík) a druhá rovněž 68 km, jen to bylo z Husárny na Ždáň (Slapy). Třetí den zůstal stejný jako obvykle, 31 km zpod Slap do Prahy a to tak, aby se dal spojit s krátkým závodem. Na start dlouhého závodu se postavilo rekordní počet 38 lodí různých kategorií z šesti cizích zemí (Dánsko, Estonsko, Litva, Německo, Rakousko, Slovensko).
Čtvrtý ročník maratonského poháru je u konce. Tabulka s výsledky je ZDE. Letos proběhly jen čtyři závody a jen dva sportovci absolvovali všechny závody v plné délce. Z tohoto důvodu nebudeme za letošek odměnovat nejlepší závodníky a necháme to na příští rok. Doufejme že už bude více závodů. I přes to gratulujeme nejlepším!!!
Neděle 28.6. byla posledním dnem etapového závodu Budějovice Praha. Celkovým vítězem dlouhého závodu se tak stal Tomáš Pavlík v novém traťovém rekordu 11:32:36 před Petrem Mojžíškem a Martinem Kuciánem, všichni z USK Praha. Celkové výsledky na: http://budejovicepraha.cz/
V sobotu ráno jsme odstartovali druhou etapu dlouhého závodu Budějovice Praha. 7:30 vyjely pomalejší lodě, deset minut za nimi ty rychlejší. Na Orlické přehradě panovaly ideální podmínky, příjemná teplota, foukal mírný povítr a hladina nebyla ještě příliš rozbitá od motorových člunů. Všechny lodě byly do dvou hodin na hrázi, kterou překonaly výtahem se zastaveným časem. Pozoruhodné je, že první lodě stihly výtah ještě volný, takže jim převoz trval 10 minut, zatímco lodě, co přijely kousek za nimi, už musely čekat na přepravu lodí zespoda nahoru a pak i musely pustit mezi sebe i motorový člun směrem dolů, takže někteří strávili na hrázi až o hodinu déle.
Stránky využívají cookies pro zajištění co nejlepšího fungování pro čtenáře. Pokud se rozhodnete odmítnout použití cookies, nemusít stránky fungovat dle vašich představ.