![](/img/rychlost/2024/Snimek_obrazovky_2024-05-24_v_19.54.42.png)
Kampaň Pojď pádlovat získala prestižní ocenění
Skvělá parta u vody, sportovní všestrannost, ale také samostatnost a možnost odpádlovat na vodu od všeho a všech. To nabízí rychlostní kanoistika. A tak ji představila i náborová kampaň Pojď pádlovat, kterou Český svaz kanoistů spustil loni. Ta nyní získala ocenění od Art Directors Club – zlato za hlavní video.
Český Art Directors Club sdružuje profesionály v oboru kreativní komunikace. Letos uspořádal již 31. ročník ADC Czech Creative Awards, což je nejprestižnější kreativní ocenění v české reklamě. A klipu ke kampani Pojď pádlovat udělil zlato v kategorii „klasických“ reklamních filmů. „Zlato na ADC Awards se určitě počítá, protože je to nejvíc, co se dá v Česku za kreativitu získat,“ řekl David Lhota, country manažer WPP, jež zaštiťuje také agenturu VML, která s celým konceptem na popud Českého svazu kanoistů přišla.
Předseda ČSK Stanislav Ježek dodal: „Máme z ocenění radost, protože ukazuje, že i sport může s dobrou a neotřelou komunikací zaujmout i v úplně jiné komunitě.“
Kampaň pojdpadlovat.cz ukazuje krásy jízdy po vodě a představuje kanoistiku jako všestranný sport. Zároveň učí děti samostatnosti a nabízí jim možnost strávit čas s přáteli na vodě a v přírodě daleko od všedních starostí. A také – na chvíli – od rodičů. Což je výhoda třeba oproti jiným sportům.
„Proto je hlavní motto kampaně Odpádluj na chvíli od rodičů. Velmi dobře si uvědomujeme, jak důležitou roli hrají v kanoistice rodiče, kteří sami tvoří na břehu dobrou partu. Chceme ale i touhle trochu provokativní formou připoutat pozornost ke všem výhodám, které kanoistika má,“ dodal Stanislav Ježek.
Tagy: press, rychlostní kanoistika, top